Sweet Dinomorea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Sweet Dinomorea

Place For Loving Dino morea

HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

News 2008

Go down 
AuthorMessage
Samira

Samira

News 2008 Empty
PostSubject: News 2008   News 2008 I_icon_minitimeWed Dec 03, 2008 9:25 am

http://www.nba.com/lakers/news/bollywood_hits_la_081126.html
Dino Morea
MT: On his love for hoops.
Morea: I do play a lot of basketball – I used to play in university, but because of my (acting schedule), we don’t play much anymore but I try to get a game in once a week at least. We have a huge youth population who plays basketball in India, and everybody who plays basketball watches the NBA. Everyone loves Kobe, loves Shaq, loves LeBron … We have a huge number of fans back home.
MT: On Bollywood:
Morea: Cricket and films are the two biggest industries in India, where we have a population of a billion plus, and besides India, we have Indians living all over the world who are another couple hundred million. So we have Indians everywhere, and everybody watches Bollywood films. (With that kind of audience), if we can give people an opportunity to think that maybe we can play this game and go somewhere, maybe be drafted sometime to the NBA – it’s just trying to inspire people and giving them hope for something better.
MT: On watching the Lakers game courtside:
Morea: It’s the first time I’ve been courtside, and I think it’s one of the most unbelievable experiences. For instance, for me, if I go to a cricket match in India, there are about 70 or 80,000 people sitting in the crowd, and that’s electrifying. But sitting courtside, it’s as if you’re part of the game. You hear the players scream at each other … It just adds to the energy, and it’s brilliant.
- روي عشق براي حلقه ها
موريا: من خيلي بسكتبال بازي مي كنم بطور عادت در زمان دانشگاه . اما به خاطر جدول زماني شغلم . ما نمي تونيم زياد بازي كنيم اما من تلاش ميكنم حداقل يه بار در هفته بازي كنم.
ما جمعيت جواناي زيادي رو در هد داريم كه بسكتبال بازي ميكنن و مسابقات NBA رو دنبال مي كنن و كوبه،شاگ،برلون،.. رو دوست دارن
ما طرفداران زيادي رو در برگشت به خانه داريم.
- در باليوود
موريا: كريكت و فيلم دو صنعت بزرگ در هند هستند جايي كه ما ميليونها بيننده داريم علاوزه بر هند ما هندي هاي زيادي داريم كه در خارج از هند زندگي مي كنن . پس ما هندي ها رو همه جا داريم و همه انها فيلمهاي باليوود رو نگاه مي كنن و همينطور بينندهاي مختلف ديگر. ما ميتوانيم اين فرصت رو به مردم بديم كه اين بازي رو بكنن و يا شايد براي اين كار به جاي ديگري بروند و شايد يه وقتي به NBA برند ما سعي داريم به انها اميدي تازه اي بديم باي چيز بهتري
- در تماشا كردن بازي هاي ليكر در جايگاه مربي
موريا: اين اولين باره كه من در جايگاه مربيان بودم و من فكر مي كنم اين يكي از تجربيات باورنكردني من بود. براي مثال براي من اگر برم مسابقات كريكت در هد انجا حدود 70تا 80 هزار نفر هستند و ازدحام مردم هيجان انگيزه .اما اينكه در جايگاه مربي باشيد كه صداي انها رو بشنويد و ببينيد كه چطور انها جيغ مي زنن و انرژي مي گيرن اين خيلي درخشان خواهد بود
Back to top Go down
http://dinomorea.lovelyforum.net
Samira

Samira

News 2008 Empty
PostSubject: Re: News 2008   News 2008 I_icon_minitimeSat Dec 06, 2008 5:40 am

Dino Morea's 'sleazy' flick

Friday, 05 December , 2008,

Dino Morea can't help but shrug in despair as he sees an old film of his being promoted all over again on satellite channels en route to it's Friday's release. Worse, the film is being marketed as a sleaze flick when it is actually a mystery thriller.
We are talking about Gumnaam - The Mystery which was incidentally known as Gumnaam - The Unknown when its promos started coming on air first around four years back.
Quiz Dino on the delayed release of the film and all he has to say is, "I really have no say, it's a five year old film."
When the film was launched, Gumnaam - The Mystery seemingly boasted of an interesting cast. Coming together of Dino Morea, Mahima Chaudhary and Suman Ranganathan sounded quite fresh and surprising due to it being unique and unpredictable. At that time, each of the three actors was coming from different stream of films altogether because Dino was juggling between playing a chocolate boy to even a baddy. On the other hand, Mahima had just seen the release of mature adult drama Dobara while Suman starred in movies such as Baghban, Market and Ishq Qayamat.
However, when the film releases today, it is being promoted as a sleazy flick. The promos cover 30 seconds oMahima's cleavage and Suman mouthing lines that go 'Oh, I am wet".
"They are crazy", says an exasperated Dino who is distancing himself from the project produced by Shubir S Mukerji, and directed by Neeraj Pathak. The music has been scored by Nadeem Shravan.

دينو موريا نمي تونه كمكي به بي تفاوتي و نا اميدي كه از فيلمي كه جمعه به اكران در امد بكنه
بدتر از اون بازاريابي فيلمه كه يه كثافت كاري بود وقتي مي خواست در مورد مرموز بودنش بگه.
ما داريم در مورد فيلم گمنام حرف مي زنيم فيلمي كه در مورد داستان اتفاقي و رمز الود است
فيلمي كه 4 سال پيش ساخته شد فيلم يكه اگهي هاي اوليه ان 4 سال پيش امد ولي خود فيلم تازه به اكران در امده است
دينو واقعا چيزي نداره در مورد اين اكران با تاخير بگه اون مي گه :
" من واقعا چيزي براي گفتن ندارم . اين فيلم مال 5 سال پيشه"
زماني كه مراسم اين فيلم بود هر سه بازيگر اصلي اين فيلم دينو، ماهيما و سومن كاملا به صورت متفاوتي تغيير كرده بودند و دينو در ميان اين سه مانند يه شكلات تردستي شده مي ماند.
و او كاملا حق دارد كه شگفت زده و متعجب باشد.
ماهيما فيلمهايي چون باغبان،دوبارا و.. رو در نمايش داشت اين تاخير ضربه بدي به فيلم خواهد زد .
" انها احمقن من كاملا خيس شدم...."
اين رو دينو ي غضب ناك مي گه

Back to top Go down
Samira

Samira

News 2008 Empty
PostSubject: Re: News 2008   News 2008 I_icon_minitimeThu Dec 11, 2008 11:35 am

Dino Morea has always maintained that Lara Dutta is very special to him and that fact was proved on Tuesday when she came to his Bandra bungalow to spend his birthday with the rest of his family.
The actor, who is in his early thirties, says, "This year, we decided that we would bring in a quiet birthday. Because of the 26/11 attacks, the mood of the country is sombre and personally, I haven't been in the mood for celebrations. So we decided to have a quiet family get-together at my home."
This birthday was even more special for the actor as, "Mum and dad came from Bangalore to spend time with me on my birthday. They were to come on Dec 21 but they wanted to surprise me on my birthday. It was my best birthday gift, as I haven't seen them for eight months now."Besides his brothers, Santino and Nicolo, Dino admits close friend Lara Dutta was also with him. "But Nico's girlfriend was also there," he smiles.
He's reluctant to talk about the gifts he got from his near and dear ones, "I got some stuff like an iPod and a computer but it's too personal to talk about. The presence of loved ones around me was enough." Though he is reluctant to reveal what Lara got him, a close friend of the couple spills the beans, "Lara and Dino both love gadgets and when they were in the USA, they bought a lot of them. Lara bought a Mac Airbook for Dino, a slip video and upgraded her iPod."
But it was not all play and no work for Morea. He adds, "I cut a big chocolate cake, had a nice birthday lunch and then I attended three important meetings. It was a good sign that I worked on my birthday because all of the meetings were good for me. I always go to Mount Mary, I went three days ago but didn't have time on my birthday. I find a lot of peace there," concludes the birthday boy.
دينو هميشه اين رو حفظ كرده كه لارا خيلي براش خاصه و اين حقيقت روز سه شنبه مشهود بود
وقتي كه اون به ويلايش در باندرا امد تا جشن تولدش رو با خانواده اش بگيره بازيگري كه در اوايله سي سالگيه ميگه:
"امسال ما تصميم گرفيتم بخاطر اتفاق و حملات 11/26 جشن تولد كوچكي داشته باشيم وقتي كشور در حال خوبي نيست همه چيز تيره است من دوست ندارم جشن بگيرم. و در مورد جشن هم نيستم."
حتي اين تولد براي دينو مخصوص تر هم بود
" پدر و مادرم از بنگلور امدن تا زمان رو با من در روز تولدم بگذرونند انها گفته بودن كه 21 دسامبر ميان اما انها با عجله امدند اون بهترين كادوي تولد من بود من انها رو از 8 ماه پيش نديده بودم"
همراه برادرانش دينو دوست صميمي اش لارا رو هم دعوت كرده بود و او هم همراهش بود.
"اما دوست دختر نيكولو هم بو"
او مي خندد
اون بي ميله كه در مورد كادوي اون يك دوست صميمي حرف بزنه
"من چيزهاي زيادي گرفتم نظيرIpod و كامپيوتر و چيزهاي ديگه اما اين خيلي شخصيه كه من در مورد كادوي ديگر حرف بزن تنها حضور اون در اطراف من دوست داشتني بود"
يك دوست در پايان گفت كه
" دينو و لارا در امريكا لبريز عشق شده بودن و انها خيلي چيزها خريده اند و كادو همانجا خريده شده است.
و لارا براي اون يه Mac Airbook خريده كه ويدئو رو باري ريختن در اي پاد مي بره."
اما اين همه چيز نبود براي موريا
" من يه كيك شكلاتي رو بريدم و يه ناهار خوب داشتم و بعد سه قرار كاري مهم داشتم كه اين علامت خيلي خوبي بود كه من روز تولدم كار كردم چون هر سه ملاقاتهاي من به خوبي انجام شد
من هميشه به كليسا مونت ماري ميرم و سه روز قبل رفته بودم اما وقت اين رو كه روز تولدم انجا برم رو پيدا نكردم انجا هميشه به من ارامش ميده"
پايان دادن روز تولد پسر
Back to top Go down
Samira

Samira

News 2008 Empty
PostSubject: Re: News 2008   News 2008 I_icon_minitimeMon Dec 29, 2008 1:20 am

Dino Morea's Top 5 film recommendations
توصيه 5 فيلم برتر از دينو موريا

27 Dec, 2008 06:00 am

Scarface
"It is a Super film. It has crime, drama and Brian De Palma's direction is just brilliant. It stars my favourite Al Pacino. He plays a gangster and the film chronicles his rise to the top of Miami's criminal underworld and subsequent downfall."

صورت زخمي
اون يه سوپر فيلم بود.يه كار درام ،جنايي كه كرگردان با مغز ان مثل يه برليان در ان مي درخشه .اين اولين فيلم مورد علاقه من از ال پاچينو بود .اون نقش يه گانگستر "
"رو بازي مي كرد و رويداد هاي زيادي در ان اتفاق مي افتاد و يه سري مسائل زير زميني در ميامي بود كه ان نقش صعود و كيفر دادن رو در فيلم داشت.

Heat
"The film starred both of my favourite stars, Al Pacino and Robert Di Niro. This was the first time the rocking duo came together. Hence this is a fave. De Niro plays a professional robber while Pacino dons a detective's role."

داغ
"اين فيلم با دو تا از بازيگران مورد علاقه ي من شروع مي شد ، ال پاچينو و رابرت دنيرو.اين اولين بار بود كه دو نفر با هم اين طوري عالي ظاهر مي شدند .به اين دليل معروفند.دنيرو نقش يه دزد حرفه اي رو بازي مي كرد زماني كه ال پاچينو نقش يه كارگاه حرفه اي رو داشت."

Departed
"Martin Scorsese is one of my fave directors. Loved what he made, even though it's an adaptation of a Hong Kong crime thriller, Infernal Affairs (2002). He used Jack Nicholson, Leonardo DiCaprio and the rest of the cast so well. His endings are what are fascinating."

مرحوم
"
Infernal Affairs (2002)مارتين اسكورزي يكي از كارگردانان محبوب منه .من چيزي رو كه درست مي كنه دوست دارم ،حتي اگر يه انطباق از يه داستان پر هيجان هنگ كنگي باشه
اون از جك نيكلسون و لئوناردو دي كاپريو و ليست زيادي از بازيگران عالي در بازيگرانش استفاده كرد.پايانهاش انچه كه درند خيلي مجذب كنده هستند.

One Flew Over the Cuckoo's Nest
"Jack Nicholson was amazing in the film. He also won Academy Award for the Best Actor in Lead Role for this one. A truly entertaining watch!"

ديوانه از قفس پريد
"جك نيكلسون در اين فيلم حيرت كننده بود اون جايزه اكادمي اواردز رو در بهترين نقش مكل برد .وقعا ساعت تفريحي بود"

Life Is Beautiful
"It stars Roberto Benigni (also directed by him). An academy award winner, the Italian language film tells the story of a Jewish Italian who helps his son survive their internment in a Nazi concentration camp, surrounded by rampant deaths and people and all their sicknesses

زندگي زيباست
"بازي ربرتو بينيگي (كارگرداني هم با او بود ).جايزه اكادمي اواردز رو هم برد ،يه داستان به زيان ايتاليايي داستاني مي گفته كه يك مرد يهودي ايتالييا كمك مي كنه به پسرش كه از اقامت گاه كار اجباري نازي ها نجات پيدا كنه كه در اون مرگ و ناخوشي و بيماري مردم شايع بود"

Back to top Go down
Samira

Samira

News 2008 Empty
PostSubject: Re: News 2008   News 2008 I_icon_minitimeTue Dec 30, 2008 11:33 pm

Dino's ex files perturb Lara
Blessed are those people who can manage their ex-files. But it seems Dino Morea is not as lucky. Recently at a bash thrown by SRK and Gauri, the duo had to deal with the 'ex' factor.

Dino Morea's ex girlfriend Nandita Mehtani got a tad too close to Dino. The duo kept chatting and thus gave a royal ignore to Lara. No prizes for guessing that the ex Miss Universe got offended and left the party.

It was then, when Dino realized the gravity of the situation and followed his ladylove.

خدا موفق كنه كسانيكه ميتونن فايل هاي گذشته خودشون رو بايگاني كنن.
دينو موريا به اين خوش شانسي نيست.اخيرا در يك مهماني كه اس ار كي و گوري برگزار كرده بودند دوست ما با دوست دختر قبلي خوشد نانديتا مهتاني روبرو شد و با او صبحت كرد و نانديتي اتقدر دينو رو به حرف كشيد و به او چسبيد كه ميس يونيورسال اسبق لار از اين موضوع ناراحت شد و مهماني رو ترك كرد.وقتي دينو متوجه اين موضوع شد خيلي نگران شد و به سرعت به دنبال محبوبه ي خودش رفت.
Back to top Go down
Samira

Samira

News 2008 Empty
PostSubject: Re: News 2008   News 2008 I_icon_minitimeThu Jan 01, 2009 6:36 am

Lara Lara Dutta New Friend Dino Morea
December 31, 2008

After her breakup with her boyfriend of many years, Kelly Dorji, Lara Dutta had become quite secretive about her relationships.

So it was never all that clear whether she and her one time pal Dino Morea were actually seeing each other or not. The recent buzz said that they were indeed together and have broken up now.

Reportedly the two crossed one another’s path at the bash Shahrukh and Gauri had thrown at Mannat.

Dino Morea and Lara Dutta were guests there too. When Lara saw Dino getting closer to his ex-girlfriend, designer Nandita Mahtani, she left the party and Dino followed her.

A source confirms, “Lara, Dino, Preity, Ness, and Nandita were all seen having a conversation. Later, Preity and Ness started mingling with other guests and the trio was left to themselves. Dino and Nandita were in the chatty mode, and were seen joking and laughing. It was obvious that Lara wasn’t too comfortable with her beau’s ex around.”

Apparently at one point, Lara even saw Nandita sitting on Dino’s lap. It was then that she lost her patience and left the party. On seeing her leave, Morea too excused himself and followed her.

A source adds, “Yes, they had a tiff over Nandy but they talked and things are fine now.”

So what’s cooking guys? These two need to make up their minds fast. Seriously. -Sampurn Media

بعد از جدايي لارا ار كيلي بعد از دوستي طولاني مدتشان او بطر مرموزي در مورد رابطه اش ساكت بود.
همچنين اون هرگز رابطه اش با يار جديدش دينو رو واضح بيان نمي كرد كه اييا واقعا انها را با هم مي بينند يا نه.اما اخرين يه وزوزه هايي مياد كه انها به راسي با هم بودند اما الان اين رابطه شكسته شده.
گزارش شده انها جدا از هم بودن در جشني كه شاهرخ گرفته بود در مانات.
دينو موريا و لارا داتا هم در ان جشن مهمان بودن ، وقتي لارا مي بينه كه دينو با دوست دختر سابق خوشد كه طراح بود نانديتا مهتاني خيلي گرم گرفته و نزديك شده ،اون مهماني رو ترك مي كنه و دينو به دنبال اون مي ره.
يه منبع اون رو تصدي مي كنه:
"لارا،دينو،پريتي، نس و نانديتا همه نشسته بودن و صحبت مي كردند كمي بعد پريتي و نس شروع كردند با ديگر مهمانها گرم گرفتن و ان سه نفر رو به حال خودشان گذاشتند .دينو و نانديتا در حال وراجي بودن و در حال شوخي و خنده ديده شدند.كاملا واضح بود كه لار از بودن ون دوست سابق در انجا راحت نيست"

ظاهرا در يه لحظه لارا ديده كه حتي نانديتا در اغوش دينو نشسته بوده و بعد از اون بود كه او ديگه صبر خودش رو از دست مي ده و پاريت رو رها مي كنه وقتي رفتن اون رو مي بينه موريا از خودش خيلي خجالت مي كسه و ميره دنبالش.
مبع اضافه مي كنه:
" بله انها از نانديتا كدورت گرفتن و دلگير شدن اما الان با هم حرف ميزنن و خوش مي گذرونند."

Back to top Go down
Samira

Samira

News 2008 Empty
PostSubject: Re: News 2008   News 2008 I_icon_minitimeThu Jan 01, 2009 6:44 am

[b]Dino Morea: "I don't make New Year resolutions. I just strive to do better not every year but every day. The gift that I want this New Year? Some luck from anyone who cares enough."

دينو موريا:
من تصميم خاصي براي سال جديد نگرفتم. فقط تلاش مي كنم بهتر باشم نه هر سال بلكه هر روز .كادوئي كه من براي سال جيد مي خوام؟ مقداري خوش شانسيو ارزوي موفقيت از هر كسي كه به اندازه كافي ستاره خوبي داره.

Back to top Go down
Samira

Samira

News 2008 Empty
PostSubject: Re: News 2008   News 2008 I_icon_minitimeFri Jan 02, 2009 1:08 am

Priyanka Chopra & Dino Morea together in Yash Raj's Next

After working together for the first time in Dharmesh Darshan's Aap Ki Khatir, Priyanka Chopra and Dino Morea will team up once again. The duo will be seen in Yash Raj Films’ Pyaar Impossible, which has Uday Chopra in the lead role. Dino, we hear is playing Priyanka’s love interest.

Interesting, the two were playing similar roles even in Aap Ki Khatir which had Akshaye Khanna in the lead. An insider tells us that Pyaar Impossible is loosely based on the Hollywood film, Notting Hill, starring Hugh Grant and Julia Roberts.

“Aditya Chopra contacted Dino Morea and discussed the subject. He offered him the role of Priyanka’s boyfriend. Dino loved the script and his character and agreed to be a part of the film.”

This will be both, Priyanka and Dino’s first film with the Yash Raj banner. The source further reveals, “The film is scheduled to go on the floors by February.

In the film, Priyanka plays a mega star, who has a boyfriend (Dino Morea) and later falls in love with a bookshop owner played by Uday Chopra.”

When contacted, Dino refused to divulge details. “It's too early to talk,” he said.

دينو موريا و پريانكا چوپرادر پروژه ياش راج
بعد از كار كردن با هم در فيلم دارمن درشن اپ كي خاطر ،پريانكا چوپرا و دينو موريا دوباره مي خوان با هم تيم تشكيل بدن .اين دو تا در پروژه بعدي ياش راج پيار ايمپاسيبل (عشق غير ممكنه ) ديده خواهند شد كه در ان ادي چوپرا در نقش مكمل خواهد بود .دينو ، ما شنيديم نقش عاشق و علاقه مند پريانكا رو بازي خواهد كرد .
جالب انها همان نقش هاي مثل اپ كي خاطر رو دارن در انجا هم اين دو عاشق هم بودند و اكشي خانا در نقش مكمل بود.يكي به ما گفته اين فيلم با بي دقتي از روي فيلم هاليوودي ناتينگ هيلز با بازي اهفگرانت و جوليا رابرتز مي باشد
اديتا چوپرا با دينو موريا تماس گرفت و با اون در مورد فيلم نامه گفتگو كرده و نقش عشق پريانكا رو به او پيشنهاد كرده و دينو از فيلمنامه خوشش امده و همچنين از نقشش و ان رو قبول كرده تا بخشي از اين فيلم باشه.
"اين اولين فيلم هر دو پريانكا و دينو با ياش راج خواهد بود."
منبع ما بيشتر اضافه مي كنه كه
" اين فيلم زمان بنيد شده تا در فوريه فيلم برداري بشه .در اين فيلم پريانكا نقش يه ستاره ي بزرگ رو دارد كه عاشق دوست پسرش (دينو موريا) است اما بعد عاشق دوست اجاره اي اش (ادي چوپرا ) مي شود .
وقتي با دينو تماس گرفتيم رد كرد كه جزئيات بيشتر را در اختيار ما قرار دهد و گفت:
"الان خيلي زود در اين مورد صحبت كنيم."

Back to top Go down
Samira

Samira

News 2008 Empty
PostSubject: Re: News 2008   News 2008 I_icon_minitimeFri Jan 09, 2009 10:46 am

Lara Dutta and Dino Morea are inseparable
Mumbai, January 08, 2009

Hum saath saath hain
Dino Morea and Lara Dutta just can’t do without each other. So in the new year they have resolved to attend events only saath saath.. never akele akele.
Even when they are together, they have to be within hand-shaking distance. It’s only when the cameras start clicking that they spring apart, to different corners.
One of my tweeties was at a party at Olive in Bandra on Monday night. And she tells me that if Lara went missing for even a minute, Dino was on the mobile smsing her. Ditto for her.
When it was time to leave, Lara was the first to step out. And instantly messaged Din Din to follow.. and like Lara’s little lamb he did, within seconds.
If Vyjjy ever hounds me this way, I’d send him packing, pronto. I’m nobody’s little lamb and I don’t want one either.

Googly!
What have I started my sweeties? Just one item on actress (?) Geeta Basra’s hotel rendezvous with cricketer Harbhajan Singh and now I’m being flooded with info on the twosome.

Seems Bhajji hosted a party recently at an apartment in Bandra. Of course, Geeta was there.. yeh bhi koi puchhnewali baat hai?.. playing the perfect hostess to the guests, most of whom were her dosts and sahelis.

Through the evening, she stuck close to Bhajji’s side. And our spin wizard looked clean- bowled by the Basra babe. What a googly!

New good friends in town
Hmm, here comes Madhu my Mottu Maid, with my apple iced tea. Just what I need to counter the nip in the air. What I don’t need is being told how Ruslaan Mumtaz was getting very very buddy buddy with singer Shweta Pandit.

What do I care? But Mots does. She insists that the have often been spotted at parties around town. And taking a leaf out of Dino and Lara’s book, Ruslaan usually arrives first, calls up Shweta and she follows.

Oof! I just can’t seem to get away from these woolly-headed lambs. Tsk tsk.

Past imperfect
Oi oi.. now a pal has called to tell me that Ashutosh Gowariker has gone down into the history books, yet again.

After What’s Your Raashee? he’s planning to translate Do and Die onto celluloid.

My dost who’s a bookworm says Manini Chatterjee’s saga set in the 1930s, is about the Chittagong Uprising in which a group of youngsters spark off a rebellion in Bengal following a series of raids on the British police.

Gowariker is on the lookout for financiers to fund his patriotic sapna.. but hasn’t found any takers yet. They all run away when they hear the budget he has in mind: Rs 100 crore. Iss recessionke zamana mein? But then, such is life dearies.

لارا داتا و دينو موريا جدا نشدني هستند

ما با هم هستيم
دينو موريا و لارا داتا فقط نمي تونن بدون هم باشن.پس تصميم گرفتن تو سال جديد فقط به مهماني هايي توجه كنن كه همراه همند.. نه هر گز جدا جدا.جتي وقتي با هم هستند به اندازه يه دست تكان دادن با هم فاصله دارند..فقط زماني كه دوربين شروع به كليك كردن مي كن انها تظاهر به جدا بودن مي كنن ، در گوشه هاي مختلف ميرن.
يكي از اين پارتي ها مهماني اليو در دوشنبه شب بود .اون به من گفت كه اگر لارا يه لحظه هم دير كنه ، دينو شروع به اس ام اس زدن به اون با موبايلش مي كنه . همچنين براي اون.وقتي موقع رفتن مي شه لارا اول قدم بر مي داره و بعد به دين دين اس ام اس ميده كه دنبالش بره.... و مثل بره ي كوچك لارا اون اين كار رو مي كنه در يه ثانيه.
اگر ويجي من رو اينطوري تعقيب كنه من بهش فورا يه بسته ميدم اما من بره كوچگي مثل اين رو ندارم و نمي خوام داشته باشم.

Back to top Go down
Samira

Samira

News 2008 Empty
PostSubject: Re: News 2008   News 2008 I_icon_minitimeSat Jan 24, 2009 5:25 am

Lara Dutta-Dino Morea living in?
Thursday, January 22nd, 2009

It’s official now. Lara Dutta and Dino Morea are madly in love. A common friend of Lara and Dino told Mumbai Mirror yesterday, “It’s not that Lara and Dino feel awkward about their relationship but the fact is that they have taken a joint decision not to talk much about it.”

Earlier, there were reports that Lara had shifted into Dino’s house in Bandra. Our source said, “That’s not true. The two of them spend a lot of time together but they have their respective homes. Yes, they both reside in Bandra but Lara stays in Anstel apartments while Dino stays at his bungalow.”

Our source added, “Both Lara and Dino have had ups and downs in their personal life. So, they are maintaining a low profile this time. They do go out together but they don’t want to make their relationship apparent by openly indulging in a public display of affection.”

When contacted, Dino refused to talk about his relationship with Lara. On being probed further, he simply said, “Lara and I are very close. Lara is a very beautiful and intelligent girl. I don’t want to say anything more than this at this point of time.”

حالا رسمي است.لارا داتا و دينو موريا ديوانه وار در عشق هستند يه دوست نزديك دينو و لارا ديروز به مومباي ميرور گفت:
"اينطور نيست كه راجع به رابطه انها چيز ناجور هست اما در حقيقت اون دو به اين نتيجه رسيدند كه در موردش حرف نزنند."
ما شنيديم كه بزودي لار به خونه دينو در باندار نقل مكان مي كنه منبع ما گفت:
" اين درست نيست .انها زمان بسيار يادي رو با هم شپري مي كنن اما هر كدوم خونه خودشون رو دارن .انها هر دو در باندرا هستند ولي لارا وقتي در انستل اپارتمان هست كه دينو در بنگلو هست "
منبع ما اضافه كرد" هر دوي انها دينو و لارا پستس و بلندي هاي زيادي در زندگي شخصي شان داشتند بنابراين انها يه تاريخه پايين رو حفظ مي كنن انها با هم بيرون مي رن اما نمي خواهند اشكار باشن و محبت عشقشون رو بطور لوسي به نمايش عمومي بگذارند. "
وقتي ما با دينو تماس گرفتيم اون رد كرد كه در مورد رابطه اش با لارا صحبت كنه و فقط خيلي ساده گفت كه :
" من و لارا خيلي به هم نزديكيم لارا دختر خيلي زيبا و باهوشيه .من نمي خوام چيز بيشتير در اين زمان بگم."
Back to top Go down
Samira

Samira

News 2008 Empty
PostSubject: Re: News 2008   News 2008 I_icon_minitimeSat Jan 24, 2009 5:41 am

Lara and Dino taking the 5th

By Roshni Mulchandani - BollySpice.com
23 Jan 2009

Whether the lovebirds choose to admit it or not, sources close to the couple say that Dino Morea and Lara Dutta are very much in love. However, the duo has decided that they would rather focus on the media paying attention to their careers rather than their relationship and has chosen to take the 5th amendment (refusal to answer a question).

Rumors were also afloat that the couple had moved in together which the same source quickly denied. Apparently, while they do spend a lot of time together, they do not live together. While Lara stays at her apartment, Dino lives in bungalow in the nearby vicinity. The couple both have a history of heartbreaks in their personal life and are not interested in history repeating itself; thus the low profile.

For the record, Dino Morea and Lara’s ex-beau Kelly Dorji were best friends. After Lara and Kelly’s breakup, she turned to Dino as a shoulder to cry on. The shoulder proved to do wonders, and ever since the love story began. They have since been seen out and about on the social circuit and even traveling the world together.

We do hope the couple decide to accept (or finally deny) their relationship. All this speculation is getting rather boring!

چه مرغ عشقها قبول بكنن با نه منبع ما ميگه دينو و لارا خيلي زياد عاشق هم هستند .به هرحال اين دوستان تصميم گرفتند به جاي اينكه در مركز توجه رسانه باشند روي كارشون متمركز بشوند و 5 اصطلاح رو براي رد سوالات انتخاب كرده اند.

شايعه ها امده بود كه ان دو به سمت هم حركت كردند اما به سرعت تكذيب شد .ظاهرا انها زمان زيادي رو با هم ميگذرونن اما با هم زندگي نمي كنن وقتي لار در اپارتمانشه دينو در ويلاي خودش به سر مي بره .هر دو زوج سابقه تاريخي از دل شكستگي در زندگي شخصي شون دارن و علاقه مند به تكرار اون نيستند انهم در اين زمان كم .براي ياداوري دوست پسر سابق لارا كيلي دوست صميمي دينو بود بعد از جدايي اون و كيلي لارا به سمت دينو امد تا روي شانه هاي بگريد شانه ها عجاب كردن و داستان عشفي شروع شد. ابتدا اين بيرون رفتن ها از سفر خارج انها با هم شروع شد و ادامه دارد .ما اميدواريم اين زوج ان رو قبول كنن يا انكار كنن و ما رو از اين همه حدس زدن راحت كنن
Back to top Go down
Samira

Samira

News 2008 Empty
PostSubject: Re: News 2008   News 2008 I_icon_minitimeSat Jan 24, 2009 6:07 am

Dino Morea beats Akshay Kumar
Friday, January 23, 2009

One guy who is making more news than any of the celebrities in tinsel town put together is the one who clicks with them, and he clicks literally well. Ok, enough teasing, we are talking about ace photographer Daboo Ratnani who has, as always, done a fantabulous job of shooting an outstanding 2009 calendar.

That he has packed in 48 celebrities into the calendar is old news but what's not is the fact that Daboo is wondering who will win more applauds between his personal favorites - khiladi Akshay Kumar or the stylish and sexy Dino Morea, as both of them are looking absolute breath-taking in the calendar. But the wicked whisper swears that it's going to be Dino who will beat Akshay hands down.

Those who have had a sneak-peak into the calendar are swearing by Dino's killer look in the album. Well, with an ecstatic body and a smile to die for we won't be too surprised with this prediction.

دينو موريا به اكشي كومار ضربه زد

يه پسره كه از بقيه افراد مشهور شهر بيشتر خبر داره و با انها كليك ميزنه و لظ به لفظ انها رو خوب ميشناسه
خوب شوخي بسته ما داريم در مورد دابو رانتاني حرف ميزنيم عكاس عالي كه هميشه راجع به انچنان تقويم هايي معروفه در مورد تقويم 2009
و كار شوتينگ اون اون از 48 بازيگر و ستاره دعوت كرد براي قويمش كه اين خبر قديمي است اما انچيزي كه در حقيقت باعث شگفتي اون شده اينكه كي برنده شده از بين بازيگر مورد علاقه اش اكشي كومار و يا برگزسده شيك و سكسي دينو موريا هر دوي اين دو واقعا در اين تقويم نفس گيرنده بودند .اما نجوا ها حاكي از اين است كه دينو اكشي رو به پايين كشيد
هر دو ي انها نگاه دزدكي و زير دارند و دينو نگاهي كشنده در اين البوم داره .اون با اندامي استاتيكي و زيبا و لبخندي كشنده اشت و همه رو براي اين امر سور پرايز و متعجب كرده.
Back to top Go down
Samira

Samira

News 2008 Empty
PostSubject: Re: News 2008   News 2008 I_icon_minitimeFri Jan 30, 2009 1:10 am

Lara-Dino: What's cooking?
Back to top Go down
Sponsored content

News 2008 Empty
PostSubject: Re: News 2008   News 2008 I_icon_minitime